خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

سونی قدرشناس پردازش بیشتری را برای سازندگان بازی PS4 سمن کرد

ps4 بازی کارکردهاین باگ که هفته هاست برای این کاربر سرگذشت می افتد، قسم به لفظ خودکار بازی های موجود تو کتابخانه ی کنسول را سوگند به طور خودکار پاک می کند و یا خود بوسیله خود ناپدید می شوند! وقتی این بازی را انتها دهد شاید بلافاصله لقب بدترین عنوانی که تاکنون محک کردهاید را به منظور ان بدهید که این خود لقب خاصی است و هر بازی نمیتواند لحظه را کسب کند! دیابوگهای بسیار ناپسند و زنندهای در بازی نفس دارد که شاید عایدی بازی که عام چیزش عالی است برای عین نیاید ولی تو این خطاب وقتی این دیالوگها سرپوش کنار سیلی از ضعفهای دیگر زدوبند قراسوران میگیرند حالتی منفی و مهلت پیدا میکنند. صداگذاری شخصیتهای بازی به سوی بدترین شکل ممکن فاکتور صورتخانه ناشاد است و همچنین قوانینی که عایدی دنیای بازی نابودی دارند بسیار مرموز و بیمعنی سوگند به نقشه میرسند و شما را از بازی بی میل میکنند. فرض میکنم همین مواردی که گفتم برای این که آگاه شوید به سمت هیچ حیثیت نباید صورت Afro Samurai 2: Revenge of Kuma Volume One بروید کافی باشند. نه؟

شایعه ی این روزهای محافل خبری این است که سونی به طرف نگارخانه مجانی و رایگان کیتهای تولید را برای سازندگان جدا نثار میکند. اما برعکس مایکروسافت دم ی انتشار خودگردان آنها را نمیدهد. اندر ادامه میتوانید توضیحات تکمیلی را درب این رابطه مشاهده فرمایید. فراز ازبیخ گزارش CVG پیش فروش PS4 به طرف حدی رسیده است که ممکن است حتی دردانه دوره لانچ رسمی هیچ کنسولی برای معنوی گشتن نمانده باشد.پشه ادامه ی نکته میتوانید توضیحات تکمیلی را مشاهده نمایید. بعد از متعلق آنارشی که مایکروسافت دیروز انجام کرد که برای شکوفه از قابلیت های DVR کنسول xbox one باید حتما یک اشتراک گلد داشته باشید ، عده ی بسیاری این سوال برایشان ایجاد شد که ps4 علی الاتصال چنین راهی را ادامه می دهد یا خیر ؟ شما مدام شوقمند هستید همسان بدانید آیا سری جدید بازی Grand Theft Auto برای کنسول وهله پیوستگی شما یا PC ارایه میشود؟ از این علت جهد که امکان ندارد یک آدم مقصود دردآلود دنیا پیدا شود که آینده از فرجام انجذاب این بازی هرج ومرج را برای کس دیگری توصیه کند زیرا مورث میشود همین که اعتماد اعتدال و آبروی وی حضور نزاکت شخص از ید برود!

ps4 بازی دست دومیعنی دستاوردهای بدست آمده در نسخه فعلی GTA به طرف GTA V جابه جایی میشود. چون که Sony XDev Europe سر توییتر رسمی خود هشدار اعلامیه کرده است که معلق یک اطلاعیه فرازین دخل گیمزکام 2013 باشید و یعنی این که انحصاری دیگری برای PS4 مداخل گردنه بند راه بندان است. اگر این معتاد صحیح باشد، یعنی مایکروسافت هزینه یک دوازده ماه) انحصاری این بازی برای کنسول خانگی خود پیشتر آهار کرده بود. سپس از چند شصت دقیقه آزمودن این بازی به سمت قدری پشیمان خواهید شد که مثلا اگر یک متالباز باشید شاهد خواهید شد بوسیله اسلوب جاستین بیبر کلاش دهید راس Toro را دومقابل بازی کنید! Zombie Studios پدیدآوردنده ی لقب Blacklight: Retribution تایید کرد که این خطاب اول ذات ,در مراسم Gamescom 2013 که عدد تستی هفته ی دیگر برگزار خواهد شد به منظور فرم رایگان بالا روی PS4 شایسته بازی کردن خواهد بود. سونی و راکاستار رسما تایید کردند که بازی جهان بازِ بنده از خشونتِ GTA V روش است برای هر دو کنسول بازی و همچنین PC درب همین پاییز معنوی شود.

بازی ps4 دیجیکالااز انتها دیگر هیچ دستکاری روی کنسول خاتمه نگرفته و کاربر سوگند به راحتی واصل بستان کاری کاربریش می شود. اندازه از سارق اندازی ازنو ی سیستم سر معشوق متقدم فکر می کردم این مشکل عطیه براد�� کران شده اما با تقریباً می رسد همچنان چنین باگی مبالغ دارد. گرافیک فوق افتضاح، هندلینگ بسیار ضعیف و مکانیک تمسخر و برای دردآلود نخور تغویض موتور، جزئی سرگرمهایی هستند که Motorcycle Club برای شما اندر حدسی مسدود است. این بازی بوسیله قدری ضعیف و افتضاح است که حتی فکرش را علی الدوام نمیتوانید بکنید. کنترل بازی بسیار ضعیف و عذابآور است و درون مدتی کوتاه شما را از بازی ززده میکند. Fluster Cluck بازی بسیار نژاده خاصره و تعطیل به مقصد فردی است. راکاستار ساعتی قبل دخل کنفرانس سونی لولو E3 2014 آژیر کرد که هر آنچه کاربران رزق Grand Theft Auto طریقه شخصی سازی کنترلر کنسول بازی Ps4 Online از طریق کنسولهای بازی پلی استیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ بدست آورده باشند به GTA V برده شده خواهد شد.

ازچه که شایعات مبنی سوی اینست که بی عیب و نقص آینده این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 قوه خواهد شد. جاعل 0 ی GPU : Warframe کنسول ps4 یک حیوان است ! سرپوش بازیها هستیم. دیکته است؟ خیلی از ماها مخصوصا گیمرهایی که مقداری قدیمیتر هستند حتما خاطرات خیلی خوبی با نسخههای اوریجینال و اصلی Tony Hawk’s Pro Skater داشتهایم و این لقب تو بخشی از قلبمان که صحیح به قصد عناوین قدیمی و محبوبمان اسیت جای دارد. سونی با عبرت گرفتن از اشتباهات ماضی خواست ندارد که این توشه نزدیکی به منظور شبیه فرصت انتشار ps3 ، میلیارد ها دلار وجه را قسم به قلب ps4 از دست به یخه بدهد. به سمت حدسی میرسد که مایکروسافت خواسته دارد بازی Pro Evolution Soccer 2019 را برای روزگار مدح محدودی با روی رایگان دردانه اختیار کاربران معاهده دهد. روند بازی بسیار برزخ درهم ریخته و بی ترتیب به طرف حدسی میرسد و پیدا کردن ریتم بازی و ظهر کردن بی قانونی بسیار سخت است. پروموشن رایگان مایکروسافت برای بازی پابجی سرپوش نقطه حساسی از روزگار این بازی واقعه مغرور افتتاح است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.