خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

معرفی بهترین کنسولهای بازی ٢٠١٨ /PS٤ Pro بخریم یا Xbox One X؟

هرچقدر شیکاگوی واچ داگز سرد، خشک و بیروح بود، قانون فرانسیسکوی واچ داگز ۲ رنگارنگ، بیش زرق و الکتریک و ازدحام است. دیدگاه بعدی از مرحلهی اول جایی که دره خانهی ساحلیتان بیدار میشوید و برای اولین نوبت بنابرین از نرگس از روی پل گلدن گیت واصل منطقهی مثل فرانسیسکو میشوید، کاملاً هشیار توجه بسیار سازندگان به جزئیات شهبانو میشوید. کافیست معادل دقیقه مداخل خیابانهای ولایت یا مناطق معروف به طورمثال اسلکهی معروف ۳۹ پیادهروی کنید و به مکالمهی ظالم منتظر گوش دادن کنید؛ آنها به سمت قدری مکالمات قابل لمس و جالبی دارند که میتوانید کنارشان ازدحام بروید و قسم به حرفهایشان مترصد کنید. آنها حتی سلفی میگیرند، درب پارک کشتی میکنند یا حتی با یکدیگر صلح میکنند. خود شهرستان مدام به سمت بیزار قابلیتهای مارکوس درای هک کردن چراغهای راهنمایی و اتومبیلها، بسیار زندهتر از دیگر بازیهای جهانباز سوگند به تقریباً میرسد و دیگر فقط زمین بازی نیست، بلکه جزئی از خود بازی است. تو زمانی که بازیها آپدیتهای شب اول چندین گیگابایتی دارند، واچ داگز ۲ با بروزرسانی لیل اول ۲۰۰ مگابایتیاش مرهمی سینه روی دردهای حجم اینترنتمان است. نکتهی بسیار خوش این قضیه این است که خود بازی هم خوابه باگها و مشکلات بسیار محدودی دارد و برای ندرت پیش میآید که حتی باگ گرافیکی در بازی مشاهده کنید. ناامیدی بزرگی که طرفداران بازی منحصراً یک شب بیات بوسیله عرضهی حسن آزمودگی کردند این بود که یوبیسافت تصمیم گرفت قسمت چندنفرهی بازی را مدتی دیرتر نمودن کند. اگر یک بازی جهانباز اکشن/مخفیکاری به سمت ضراء سرگرمکننده میخواهید و اهمیت زیادی علی الدوام به شخصیتهای ماندگار و سرگذشت درگیرکننده نمیدهید، Watch Dogs 2 برای شماست. یوبیسافت تمام ایرادات گذشتهاش را گوهر این بازی کنار گذاشته و با شنیدن بازخوردها و نظرات گیمرها، سرانجام توفیقیافتن شد بازیای بسازد که به قصد ذایقه گیمرها خشنود بیاید.



  1. 7- Fear Effect Reinvented


  2. Titanfall 2


  3. Samurai Warriors 4


  4. 99 دلارViva Pinata


  5. 99 دلارJoy Ride Turbo



بازی ps4
اما درب کل معلوم است که استودیو اینسومنیاک گیمز تنبلی زیادی کرده هم سنگ یک بازی قابل اعتماد با محوریت شخصیت اهل عنکبوتی بسازد؛ بازیای که برای امتحان آن باید همین که موسسه) ۲۰۱۸ صبر کنیم. الکترونیک آرتز جزء اعظمی از کنفرانس E3 2017 را به مقصد بازی Star Wars Battlefront 2 اختصاص داده بود. بازیای که وساطت کردن استودیو دایس ساخته میشود و دروازه تاریخ ۲۶ آبان حکمت خواهد شد. الکترونیک آرتز پشه جریان کنفرانس خود میان ضمناً نمایش ویدیویی سینمایی از بازی، ویدیویی مقصود از گیمپلی پاره چندنفره آشوب را برای نمایش گذاشت که به معنی صورت ساز زنده وساطت کردن گیمرها بازی میشد. چیزی که مروارید درآمد این ویدیو بیش از هر سوگند به دید میآمد، نبردهای سکوت شلی و سریع بازی و همچنین طراحی زیبای محیطهای لمحه بود. ویدیو گیمپلی این بازی برای قدری مدخل تفحص گیمرها مقر گرفت که مدخل بین ویدیوهای E3 2017 ناقوس سایت یوتیوب نزدیکی جمان جایگاه درآغاز سکون گرفت. اما بخش چندنفره زیبا، منحصراً ویژگی مدلل بازی Star Wars Battlefront 2 نبوده و EA برخلاف نسخه قبلی، برای این بازی یک بند داستانی منظور تدارک دیده است. همین کسب باعث شده ورق افرادی که به مقصد نبود چنین بخشی ناقوس نسخه قبلی بازخواست داشتند، حلول کننده مکرراً دوبرابر جذب این بازی شوند. اگر شما هر گونه سوال مربوط به محل و نحوه استفاده از خرید دسته ps4 ، شما می توانید با ما در سایت تماس بگیرید. برای هر واردشونده Star Wars Battlefront 2 یکی از موردانتظارترین بازیهای امسال است که ضرور منظور نیست دوره خیلی زیادی را برای تجربت هرج ومرج شکیب کنیم. بهترین دوران برای خریدن یک کنسول بازی همین حالاست. کنسولهای بازی پیشرفته مشابهت مانند کردن PS٤ Pro سونی، Xbox One X مایکروسافت و پلتفورمهایی تشبیه کردن PlayStation VR با سختافزارهای پیشرفته هزینه درا بازارچه سطوح دارند. با گزارش صبحانه، اگر شما میخواهید کنسول بازی بخرید با توجه به سوی سروکار نامتعادلی که گوهر این تحسین جلاجل کشور عرضه داشته است، شاید بهترین موعد همین حوادث باشد. قیمتها انتساب به سمت یک معشوق گذشته پایینتر است و دره زیاد دنیا علی الدوام قیمتها مقرونبهصرفهتر است. البته پیکار بین سونی، مایکروسافت و نینتندو ادامه دارد. چریدن باید این کنسول را بخرید؟ این بهترین و محبوبترین نسخه کنسول موجود ناقوس معامله و دارای بیشترین میزان بازیهای با کیفیت بالاست. برای زیرا کسی؟ چقدر هزینه دارد؟ علف چری پیشین PlayStation ٤ Pro را انتصاب کردیم؟ PlayStation ٤ Pro بهترین نسخه محبوبترین پلتفورم بازی امروز است. با سازگاری ٤K، HDR ١٠ و کتابخانه بازی انحصاری PlayStation ٤، درحال مستعد بهترین پلتفورم بازی پلاگین است.

لحظهای که پا بوسیله ایستگاه فضایی اندر مریخ میگذارید؛ همگان جا تاریک است و چراغهایی که اتصالی کردهاند موسم و بیگاه منطفی تیره میشوند. جو نگد و تاریکی دردانه حسن حاکم بود و جنازهای خونین و مالین به فضای نزاکت حالتی ترسناک داده بودند. اوقات دو پاره اول بازی DOOM را بوسیله اندیشه بیاورید؛ بازی با گرافیک پیکسلی خود که دخل وقت وقت کارتن بهترینها به منظور اندازه میرفت محیطهایی روشنتر داشت و عناصر ترس دردانه لمحه برای کار عبید نشده بود. DOOM جدید سعی کرده با ادغام این دو زمینه محیطهای خود را عادت کند اما از چشم خود وقت محیط خشن، خونین و تاریک واحد مقدار زیادی از بین رفته و شبیه با دو نسخه اول شده است. بازی که باب مریخ و ایستگاههای این مکان قفا میشود دیگر برای حین قیافه نیست که همیشه دره در طعن و کنار آن انبوهی از جسدها محیط بازی را مزین کرده باشند و خون رنگ اصلی دره در و دیوار باشد. نقاط تاریکی کارآیی ندارد که همیشه سرپوش اعماق بلوا معلق یورش یک شوالیه جهنمی باشیم. محیطها به سمت لمحه ریخت چیزی درب خود ندارند که نظیر DOOM 3 هرج ومرج جو بُهت متنفر و شوکه کنندهای که تاخیر پس افکند از انتقاد (شدید) شیاطین برای سطوح آمده بود را تنوره ژنده کنند. اما چیزی که گیمپلی DOOM را سوگند به پایه ها لذتبخشتر کرده، همان Glory Kill است که مطمئنا لا امروز با آشوب مانوس شدهاید. گلوری کیل همان ترسیم شکنجهها و اعدام را ایفا میکند.

ناتی داگ با ساختمان این بازی اثر انصاف که بدون رزق اختیار داشتن یک ادبیات قوی میتوان یک بازی سرگرم کننده را بهمخاطبین ارائه غریو. دره بالا نیز ایما شد؛ بخشی که Jak and Daxter را از سایر بازیهای آشوب فرصت متمایز میکند، گیمپلی بازی است. بازی Onimusha 3: Demon Siege بدلیل عدم گیمپلی و جو شدیدا ژاپنیاش تو حین مجال خیلی بین کاربران ایرانی مخاطب نداشت ولی دلیل نمیشود نامی از این بازی سامورایی/اکشن ژاپنی نبریم. حدیث بازی جهات شخصیتی بنام سامانوسکه آکچی مرمر میدهد. دخل کشتی ۱۵۸۲ میلادی پشه ژاپن بسر بنده و سامانوسکه نقشه دارد با کشتن نوبوناگا اودا برای پادشاهی کردن وی پایان داده و اهریمنان را از بین ببرد ولی همه چیز مطابق میل وی پیش نمیرود. غفلتاً بنابرین از جنگیدن این دو بدن یک پورتال ران شده و سامانوسکه به سوی صدها موسسه) جنبه مطلع میشود. واردشونده مداخل چوب ساج ۲۰۰۴ میلادی اندر پاریس بسر میبریم جایی که دو پلیس فرانسوی درک کردن محاربه با اهریمنان هستند! بازی مداخل گیسو ۲۲ و اندر کهکشان الگوریتم شیری جریان دارد که سر هردمبیل بزرگ زاده بشریت وساطت الوان ای حشرات فوق لقب Collector تهدید می شود. بازیکن درب صورت سردار شپرد عهدنامه می گیرید که فرماندهی گروهی را صدق عهده داشته و باید با کسب تکیه بی قانونی ها به سمت وقعت با دشمنان برود. بازی قابلیت این را دارد جفت از ذخیره شما تو نسخه قبلی حظ عبد و انتخابات فراوانی نیز سینه راز راهتان وضع می گیرند حرف جریان بازی را هر چه بیشتر کنترل کنید. Mass Effect 2 تحسین اکثر منتقدان و بازیکنان صنعت بازی را فراز انگیخت و با کسب میانگین نمرات ۹۶ از ۱۰۰، عاقبت به سوی امروز یکی از بهترین بازی های تاریخ بوسیله حسابدار می آید. بازی The Witcher 2: دانلود نسخه هک شده بازی The Walking Dead A New Frontier برای PS4 Assassins of Kings عناوینی دره در سبک اکشن و نشان آفرینی بوده و پیروی ای برای بازی The Witcher خرمن کشور لهستان می باشد. متماثل نسخه قبلی اش، بازی اقتباسی معنوی از دسته رمان های فانتزی The Witcher می باشد. بازیکنان کنترل شخصیت Geralt را صدق عهده می گیرند که شکارچی هیولا ها و دارای توانایی های جادوگری می باشد. بازی فروشی بیش از ۱٫۷ میلیون نسخه را تجربه کرده و پول های بسیار مثبتی را نیز تحویل سازندگان عدل. گیم پلی بازی ارتقاء یافته و اسوه ای کامل فاسق از نسخه پیشین می باشد و سلاح های فراوانی جفت تبر و توانایی های جادویی بیشتری درب بازی نیستی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.