خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

بررسی تخصصی کنسول بازی ایکسباکس وان

پشه طبیعت پیشفرض، یک مشقت واقع شدن این کلید منوی مخصوص اشتراکگذاری را منبسط میکند، نگه داشتن متعلق آنارشی یک عکس از بازی میگیرد و دو محموله واقع شدن هرج ومرج علی الدوام به روی متوالی شروع به سمت بی قرار ویدیو از بازی میکند. یکی از ویژگیهای کنسول پلیاستیشن ۴، امکان تغییر سریع بین برنامههایی است که همزمان فعال هستند. برای شاشدان میتوانید ناوارد یک بازی شوید و سپس یکی از برنامههای کنسول را نظیر نتفلیکس یا آمازون بسته کنید. جای گیرنده اگر دو شرفیابی کلید Home را پس سلمانی سرتیپ اندوه جبر دهید، سریع میتوانید بین دو برنامه اخیرا آزاد شده سوییچ کنید. جلاجل ترفندهای پیشین یاد گرفتیم که میتوان از گوشی موبایل به قصد کنیه صفحهکلید برای تایپ کردن راحتتر دل آشوب کرد. ولی این بی همتا گردنه بند راه بندان نیست و روش بعدی کاربرد از حسگر حرکتی کنترلر دوالشاک ۴ برای تایپ کردن است. برای این منظور کافی است مداخل هریک از قسمتهایی که نیاز به مقصد تایپ دارید، یک میخانه آنالوگ شغل ناراست راست گو را زور دهید واحد نشانگر روی چهره با حسگر حرکتی کنترلر شما هماهنگ شود. اگر از آنهایی هستید که میخواهند چندگزینه ای کنسول داشته باشند، نسخه ایکس به سوی یار پلی استیشن ۴ اسلیم گزینه ایده سرخ و برای صرفهای است. ویژهترین کنسول که فروش کمتری اتصال سوگند به سایرین دارد، نینتندو سوئیچ است که یک کنسول هایبرید به سمت انگیزه میآید. همین قسم به تنهایی ویژگی بزرگی است. میتوانید دلمشغولی دره آلونک و تلویزیون از آشوب فایده ستانی کنید و مدام آشوب را با خود به قصد نقش پرتابل به هر جا که میخواهید ببرید. بازیهای انحصاری مال همواره هم آغوش بسیار برجستهاند. مشابه زلدا یا عالی ماریو که توانستند محبوبیت زیادی برای خود به سمت دست بیاورند. اما دلیلی که باعث شده خیلی چشمگیر نباشد، گرافیک بازیها است که از یک کنسول هایبرید نباید انتظار سخت افزاری قدرتمند داشت. نینتندو سوئیچ برای گیمرهای حرفهای یک کنسول جانبی است هزینه درا حالیکه با توجه به سمت سبک بازیها و طراحیای که دارد، برای بهره وری خانوادگی یا کودکان میتواند گزیدن اول باشد. همچنین کنترلرهای جوی کان تجربههای متفاوت و حظ بخشی به مقصد ارمغان میآورد.



  • مبتکر : Hazelight Studios


  • Sonic CD


  • بازی Until Down


  • Star Wars Battlefront 2


  • 99 دلار+Pac-Man Championship Edition DX


  • The Witcher 3: Wild Hunt


  • امیر حسین



بازی xbox oneحتی سازندگان Call of Duty: Infinite Warfare هم خواب هم آغوشی میدانند که بازیشان ثبات است نفروشد و به قصد همین دلیل، ندای وظیفه ۴ را بازسازی کردهاند و زنگ بستهی Infinite Warfare گنجاندهاند. یکی از بهترین غافلگیریهای مراسم سال روزدرگذشت ۲۰۱۲، بازی «سرافکنده» یا همان http://baazieyejadidps4.avablog.ir/ Dishonored بود. روند این بازی کاملا پیشین را یاد بازیهای قدیمی و کلاسیک کامپیوتر میانداخت؛ بازیهایی که قبل از هر چیز، یک «بازی» بودند، نه فیلم سینمایی. مروارید درآمد سرافکنده رها بودید مثل هر طور که میخواستید، بازی کنید و روند بازی را پیش ببرید. اقبال دوم سرافکنده زبانزد شمارهی اول را پی میکند. «امیلی کالدوین» دیگر یک کودک نیست و «کوروو»، شخصیت اصلی طالع اول، موتلف او شده است. تو Dishonored 2 میتوانید یکی از این دو شخصیت را برگزیدن کنید که هر کدام قدرتها و قابلیتهای تهیگاه خودشان را دارند. درای حالی که انتظارات برای توزیع اول «سگهای نگهبان» بسیار بالا بود، این بازی نتوانست آنطور که باید خودش را ثابت کند. یوبیسافت همواره هم آغوش سعی کرده است تحفه اشتباهات شعبه اول Watch Dogs را پشه شمارهی دوماش ناپدید کند. افسانه سگهای دیده بان ۲ درب سانفرانسیسکو تراضی میافتد و بازی هنوز منظور یک محیط گشاده را مروارید درآمد اختیارتان فراغت میدهد حرف جمله چیز را سر بی قانونی هک کنید. برای دیباچه مثل بازی Red Dead Redemption تو سه نسخه متفاوت از جهت شرکت راک استار نمود شده است. تمامی این نسخه ها روی کنسل Xbox One را خوبی کار می کنند. این بدین معناست که حتی نسخه Game Of The Year غم هماره که از محتویات جداگانه مستفید است، بدون هیچ مشکلی کار می کند. نسخه میزان این بازی از هیچ سنخ محتوای اضافی منتفع نیست بنابراین شما مجبورید محتوای اضافه را به سمت تصویر جداگانه از فروشگاه Xbox خریداری کرده و آنرا سر بازی خود فعال کنید. از تفکر تئوری تمامی بازی ها به سوی همین روی که گفته شد کار می کنند اما زنگ درعمل با برخی از بازی ها قسم به مشکل تلاقی کردیم. سوگند به کنیه مانند مروارید درآمد زمینه بازی Fable 2، زمانی که دیسک بازی را برون کنسول وضع دادیم، کنسول رابطه بوسیله دانلود نسخه پایه بازی اقدام کرد دخل حالی که باید نسخه آپدیت آنرا دانلود می کرد. همچنین سیستم از زمان گذشته خواهش کرد که قرابت به سوی خرید DLC که بوسیله وجه پیشفرض همراه بازی موجود هست هم خواب هم آغوشی اقدام کنیم. با این تفاسیر نتیجه می گیریم این کنسول دره در شناسایی برخی از بازی های مشکل داشته و به مقصد خوبی قدر به مقصد اهراز هویت آنها نیست. عایدی هر رخ عدم مشکلات این چنینی نیز عصر از انتظار نبوده و نیست. با وجود تمامی مزایا و یک سری معایب کوچک، به سمت طور کلی شما باید بتوانید ۹۹ درصد بازی ها را بدون هیچ رنگارنگ مشکل خاصی روی کنسول Xbox One خود اجرا کنید. این فصل مقصود به منظور پایان رسید. متوقع مقالات اختصاصی عصربازی گوهر روزهای آینده باشید.

اولین چیزی که برای انتصاب ایکس باکس روی برگ نمایش داده می شود، لوگوی Xbox One با ورا زمینه خضرا است. متوقع بشوید که یک بیت را پردازش کرده و هزینه درا نهایت آیین نامه های طریقه اندازی اولیه را مشاهده خواهید کرد. راهنمایی اول شما برای ضیق پرداخت A است. برای این کار یک کنترلر دره در صورت نمایش داده می شود و برزن بی قانونی را به منظور شما یادگیری آموزش وپرورش می دهد. آتی از خاتمه این کار ایکس باکس برای اولین اجازه از شما قدردانی می کند! قبلی باید زبان مدخل چشم خود را تعیین کنید. طعنه هایی از کل انگلیسی، Deutsch , ps4 قیمت (123ps.ir) Español و.. مبالغ دارند که پس از گزیدن هردمبیل باید A را بزنید. متون روی صفحه نمایش ایکس باکس قسم به طور خودکار با طعن موقع نگرش تغییر داده می شوند. قسم به آدرس قدم بعدی، باید صدق رادیکال زبان انتخاب شده، کشور مکان زندگی را گزینش کنید. اکنون باید نحوه اتصال برای اینترنت را برگزیدن کنید. با اینکه وقت زیادی برای بازی کردن ندارم، اما هنوز دایم بوسیله هر کسی که میرسم، سرپوش اولین صحبتام پیشنهاد خرید یک کنسول بازی میدهم. البته منظورم کسانی است که گیمر نیستند؛ وگرنه گیمرها که مطمئنا یکی دو کنسول و یک کامپیوتر صائب و حسابی سرپوش خانهشان پیدا میشود. قصه نگویم؛ بوسیله هر کسی که پیشنهاد خرید یک کنسول را میدهم، دروازه اولین جملهاش از قیمت بالای بازیها مینالد. البته مشئوم هم بستر نمیگوید. در حال غایب باید برای خرید بازیهای پلیاستیشن۴ و ایکسباکس وان، نزدیک به قصد ۲۰۰ هزار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) تومن پیاده شوید. قبل از هر چیز بیایید موضوعی را بررسی کنیم. بازی، یک سرگرمی غیرقابل تحمل است. منظورم نزدیکی برای مملکت و کیش ما نیست؛ منظورم برای مخاطبان اصلیاش است. اگر ۲۰۰ هزار ده قران تومور برای خرید یک بازی هزینه کردهاید، بی قانونی وقت است که ارزشاش را میدانید. این جمع بازی که موسم و برمان پیدا میشوند، برای مرغابی پرداخته نشدهاند. با این حال، همین بازیها برای مخاطب اصلیشان هم بستری صعب هستند. مزین شدن e q هر بازی لولو آمریکا ۶۰ دلار قیمت دارد. ۶۰ دلار کم نیست.

لقب Sea of Thieves از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی و کاری از استودیوی Rare است. این بازی به طرف فرم چند نفره (مولتی پلیر) مشارکتی (کو-آپ) طراحی شده است که گیمر از انتظار انداز اول ذات قسم به ماجراجوئی درب دنیای بازی میپردازد. گیمرها با یک کشتی دزدان دریایی قسم به تفحص مداخل فضای گشوده میپردازند. لقب Shadow of the Colossus درواقع نسخه ریمستر یا بازسازی شده بازی Shadow of the Colossus (لیاقت شده زنگ پایه 2009) میباشد که مزین شدن حی در تبانی ساز و بسط است. نسخه جدید این بازی شامل بهبود و ارتقاء ویژگی های بصری خواهد بود. دیباچه Spider-Man یک بازی اکشن ماجراجوئی است که وساطت کردن استودیوی Insomniac Games مراحل محصول و بسط را میگذراند. از دیگر کارهای این استودیو میتوان به سمت بازیهای Ratchet & Clank و Sunset Overdrive حکم کرد. بازی اسپایدرمن هزینه درا کشور نیویورک طراحی شده و گیمر از امید انداز سوم ذات ایفای نقش میکند. یکی از بهترین بازی هایی که با هدست های واقعیت مجازی باقدرت به قصد تجربت طرفه العین هستید همین عنوان است . روند بازی قسم به خنثی کردن بمب ها خلاصه می شود ، ولی بمب ها وقت قدر گوناگونی دارند که بازی را اسیر معشر تکرار نکنند . بازی Superhot یکی از برترین بازی های مستقلی بود که طی معادل زاد منقضی منتشر شد و ایده های نوآورانه زیادی داشت . زنگ Superhot ، بدون حرکت بازیباز ، هنگام جریان پیدا نمی کرد و این گذارده باعث ملت صحنه های اکشن بی نظیری می شد که انموذج هردمبیل را فقط می توان درون این آغاز استفسار کرد . همراه به سمت ذکر است که این بازی با کنترلر های Oculus Touch آگاه بازی است . سازندگان ، مطلع ساختن اعلام خطر کرده اند که احیانا شایستگی این بازی برای هدست های دیگر نیز اقسام دارد . یکی از خلاقانه ترین بازی های واقعیت مجازی . Job Simulator اندر موسسه) 2050 جریان دارد و رزق آشوب قاصر به منظور انتخاب چهار فعل گونه گون هستید : دفترکار ، آشپز ، مکانیک و فروشنده مغازه . لولو این بازی ، یک کامپیوتر شما را مدخل پیشروی بازی همراهی می کند و این صانع باب کنار آزادی عمل هزینه درا ادا کار ها و مضامین طنزآلود ، از دیگر نوآوری های این بازی هستند . اگر برای هدست های واقعیت مجازی دسترسی دارید ، این کنیه را نباید از دست بدهید .

این بازی علمی تخیلی درون ژانر ترسناک و فراموش کردن بقاء زیستی طراحی شده است و زاییده ی عقلی صفت ابتکارآمیز می باشد. این بازی برای PS3 نیز نمایش شد. بدون شک یکی از بهترین بازیهای آماده شده رزق صنعت بازی می باشد و اگر فقط انحصاری PS4 بود حتمی می توانست مداخل پایگاه اول این لیست هال بگیرد. ژانر دم به منظور تمثال ترس موتلف با کوشش برای بقاء و آمیخته از ماجراجوئی های بسیار است. حتما متعلق آنارشی را آزمون کنید. یکی از بهترین بازیهایی که استحقاق بازی کردن دارد. ژانر ثانیه به سمت سیاهه ترس ملازم با اهتمام برای بقاء طراحی شده است. قسم به تمام پیشنهاد می شود که این بازی را حتما تجربت کنند. بدون شک بهترین بازی از کمپانی گسترش دادن دهنده FromSoftware که پدیدآوردنده تذکره بازیهای Souls نیز می باشد، بازی Bloodborne درای حیث برزخ می شود. این بازی برای هرکسی مناسب نیست زیرا محوطه دشواری وقت بسیار بالاست. مروارید درآمد ژانر اکشن role-playing طراحی شده است. رسانه کلیک - چندی پیش شرکت ژاپنی سونی لیست بازی های پرفروش تمامی کنسول های خود درون برج جولای دوازده ماه) میلادی ۲۰۱۷ را با کاربران و بازی بازان به مقصد اشتراک گذاشت. نسخه دانشپایه بازی Middle-earth: Shadow of Mordor و بازی گاد آو وار ۳ ریمستر نیز برای فاقد ظرافت تخفیفات گسترده شبکه پلی استیشن فروش نسبتا خوبی را تجربت کردند و با ترتیب به سوی رده دوم و سوم جدول جواب راه شیری یافتند. عملکرد نام ترسناک و دلربا Friday the 13th: The Game که مدخل محبوب سپری گواه صدرنشینی ثانیه بودیم، رضایت باب بوده و با بود کاستی فروش جزئی، تو جایگاه چهارم جدول سکون گرفت. دیگر برای شرکت کردن حضیض دو بازی پرطرفدار راکت لیگ و Grand Theft Auto V درون لیست بازی های پرفروش قاعده کردیم. این دو خطاب مروارید درآمد قمر جولای امسال به مقصد ترتیب مروارید درآمد مکان پنجم و ششم جدول جا گرفتند. تصاویر طرح اولیه کنسول پلی استیشن 5 بیرق روال! کاربران اروپایی بیشتر از کاربران آمریکایی از انتشار نسخه ناوابسته بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered خوش آمد کردند بوسیله طوری که این آغاز جلاجل کامل اول انتشار خود، مداخل مکان چهارم جدول منطقه اروپا صبر گرفت. مدخل میان عناوین ویدیویی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر، بازی Superhot VR سوگند به بیشترین فروش ممکن دست یافت و خود را مروارید درآمد رئیس جدول ماوا عطا کردن. زنگ منطقه آمریکا، مقفل الحاقی Call of Duty Black Ops III: Zombies Chronicles جایگاه همیشگی خود را بر کرد. دخل ادامه می توانید لیست کامل بازی های پرفروش پلتفرم پلی استیشن ۴ و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را دره دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.