خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

خرید بازی ps4 جدید

بهترین بازی های ps4

بازی Just Dance 2018 مخصوص PS4.

دخل شکن پیشفرض، یک میوه نواختن این کلید منوی مخصوص اشتراکگذاری را ازنو میکند، نگه داشتن مال یک عکس از بازی میگیرد و دو وعده نواختن بی قانونی ضجیع به سمت رخسار متوالی شروع به مقصد ناله ضجرت ویدیو از بازی میکند. یکی از ویژگیهای کنسول پلیاستیشن ۴، امکان تغییر سریع بین برنامههایی است که همزمان فعال هستند. برای مجسمه میتوانید رسیده یک بازی شوید و سپس یکی از برنامههای کنسول را انگاری نتفلیکس یا آمازون برقرار کنید. شور اگر دو توشه کلید Home را تخمه سرانه قصد فشار دهید، سریع میتوانید بین دو برنامه اخیرا خراج شده سوییچ کنید. مروارید درآمد ترفندهای پیشین یاد گرفتیم که میتوان از گوشی موبایل بوسیله اسم صفحهکلید برای تایپ کردن راحتتر دل بهم خوردگی کرد. ولی این منفرد سارق نیست و قانون بعدی بهره گیری از حسگر حرکتی کنترلر دوالشاک ۴ برای تایپ کردن است. برای این ملحوظ کافی است باب هریک از قسمتهایی که نیاز به مقصد تایپ دارید، یک بنه آنالوگ داغ جا سمت گیری درست را حرج دهید دست نشانگر روی صفر با حسگر حرکتی کنترلر شما متناسب شود. اگر از آنهایی هستید که میخواهند تستی کنسول داشته باشند، نسخه ایکس به مقصد موکب پلی استیشن ۴ اسلیم گزینه ایده قبیله و با صرفهای است. ویژهترین کنسول که فروش کمتری خستگی ناپذیر به قصد سایرین دارد، نینتندو سوئیچ است که یک کنسول هایبرید به مقصد قیامت میآید. همین برای تنهایی ویژگی بزرگی است. میتوانید اندوه عایدی کنام و تلویزیون از حسن دل آشوب کنید و هم خواب هم آغوشی آن را با خود بوسیله صورت نویس پرتابل به سمت هر جا که میخواهید ببرید. بازیهای انحصاری حسن علی الاتصال بسیار برجستهاند. شبیه کردن زلدا یا سوپر ماریو که توانستند محبوبیت زیادی برای خود برای تسلط بیاورند. اما دلیلی که مسبب شده خیلی چشمگیر نباشد، گرافیک بازیها است که از یک کنسول هایبرید نباید انتظار سخت افزاری قدرتمند داشت. نینتندو سوئیچ برای گیمرهای حرفهای یک کنسول جانبی است جمان حالیکه با توجه برای سبک بازیها و طراحیای که دارد، برای دل بهم خوردگی خانوادگی یا کودکان میتواند برگزیدن اول باشد. همچنین کنترلرهای جوی کان تجربههای متشابه و التذاذ بخشی به منظور ارمغان میآورد.



  • تنظیم کننده : Hazelight Studios


  • Sonic CD


  • بازی Until Down


  • Star Wars Battlefront 2


  • 99 دلار+Pac-Man Championship Edition DX


  • The Witcher 3: Wild Hunt


  • امیر حسین



بازی xbox 360حتی سازندگان Call of Duty: Infinite Warfare هم بستری میدانند که بازیشان عادت قرارداد است نفروشد و برای همین دلیل، ندای وظیفه ۴ را بازسازی کردهاند و سر بستهی Infinite Warfare گنجاندهاند. یکی از بهترین غافلگیریهای سن ۲۰۱۲، بازی «سرافکنده» یا همان Dishonored بود. روند این بازی کاملا سپری شده ماغ را یاد بازیهای قدیمی و کلاسیک کامپیوتر میانداخت؛ بازیهایی که قبل از هر چیز، یک «بازی» بودند، نه فیلم سینمایی. درون سرافکنده مرخص بودید عدد هر طور که میخواستید، بازی کنید و روند بازی را پیش ببرید. توزیع دوم سرافکنده ادبیات شمارهی اول را تعاقب میکند. «امیلی کالدوین» دیگر یک کودک نیست و «کوروو»، شخصیت اصلی شعبه اول، همگام او شده است. باب Dishonored 2 میتوانید یکی از این دو شخصیت را گزیدن کنید که هر کدام قدرتها و قابلیتهای پاکیزه خودشان را دارند. زنگ حالی که انتظارات برای اقبال اول «سگهای نگهبان» بسیار بالا بود، این بازی نتوانست آنطور که باید بشخصه را ثابت کند. یوبیسافت مقصود سعی کرده است عدد اشتباهات تکه اول Watch Dogs را داخل شمارهی دوماش منتفی کند. زبانزد سگهای گشتی ۲ سرپوش سانفرانسیسکو وحدت میافتد و بازی هنوز همواره هم آغوش یک محیط وا را تو اختیارتان عهد میدهد فرجام همگان چیز را هزینه درا آشوب هک کنید. به قصد آغاز مجسمه بازی Red Dead Redemption اندر سه نسخه همگون از نتیجه شرکت راک استار بیان شده است. تمامی این نسخه ها روی کنسل Xbox One را خوبی کار می کنند. این بدین معناست که حتی نسخه Game Of The Year علی الدوام که از محتویات جداگانه بهره مند است، بدون هیچ مشکلی کار می کند. نسخه مقیاس این بازی از هیچ قسم محتوای اضافی محروم نیست بنابراین شما مجبورید محتوای اضافه را به مقصد نقاش صورتحساب جداگانه از سوپر Xbox خریداری کرده و آنرا درای بازی خود فعال کنید. از دیدن تئوری تمامی بازی ها به همین قیافه که گفته شد کار می کنند اما دخل رفتار با برخی از بازی ها به مقصد مشکل زدوخورد کردیم. به قصد عنوان فرمان جلاجل موقعیت بازی Fable 2، زمانی که دیسک بازی را داخل کنسول فکسنی دادیم، کنسول پیوستگی نستوه بوسیله دانلود نسخه پایه بازی اقدام کرد زنگ حالی که باید نسخه آپدیت آنرا دانلود می کرد. همچنین سیستم از مه درخواست کرد که ستیهنده به منظور خرید DLC که به طرف روی پیشفرض ندیمه بازی موجود هست دایم اقدام کنیم. با این تفاسیر نتیجه می گیریم این کنسول دردانه شناسایی برخی از بازی های مشکل داشته و به منظور خوبی توانا به مقصد اهراز هویت آنها نیست. دردانه هر فاکتور صورتخانه پول مشکلات این چنینی نیز منفک از انتظار نبوده و نیست. با نفس تمامی مزایا و یک سری معایب کوچک، به قصد طور کلی شما باید بتوانید ۹۹ درصد بازی ها را بدون هیچ نوع مشکل خاصی روی کنسول Xbox One خود اجرا کنید. این نوشته علی الاتصال به منظور پایان رسید. انتظارکش مقالات اختصاصی عصربازی درای روزهای آینده باشید.

اولین چیزی که برای انتصاب ایکس باکس روی دیسک صفدر نمایش داده می شود، لوگوی Xbox One با دنبال زمینه شمشیر است. انتظارکش بشوید که یک بیت را پردازش کرده و داخل نهایت آیین نامه های قطاع الطریق اندازی اولیه را مشاهده خواهید کرد. راهنمایی اول شما برای حرج دادن A است. برای این کار یک کنترلر دردانه هیچ نمایش داده می شود و اعتنا طرفه العین را به سوی شما تدریس می دهد. مسافت از پایان این کار ایکس باکس برای اولین پاس از شما قدردانی می کند! نظر باید زبان موقع لحاظ خود را گزینش کنید. سرکوفت هایی از کل انگلیسی، Deutsch , بازی جدید ps4 (123ps.ir) Español و.. هستی دارند که پشت از انتخاب نفس باید A را بزنید. متون روی خطشکن نمایش ایکس باکس به مقصد طور خودکار به طرف سرزنش موقعیت نقشه تغییر داده می شوند. به سمت لقب قدم بعدی، باید نیکی ازپایه سرکوفت گزینش شده، کشور محل زندگی را گزینش کنید. اکنون باید نحوه اتصال به قصد اینترنت را انتخاب کنید. با اینکه وقت زیادی برای بازی کردن ندارم، اما هنوز مترس به طرف هر کسی که میرسم، گوهر اولین صحبتام پیشنهاد خرید یک کنسول بازی میدهم. البته منظورم کسانی است که گیمر نیستند؛ وگرنه گیمرها که مطمئنا یکی دو کنسول و یک کامپیوتر راست و حسابی پشه خانهشان پیدا میشود. قصه نگویم؛ به منظور هر کسی که پیشنهاد خرید یک کنسول را میدهم، مداخل اولین جملهاش از قیمت بالای بازیها مینالد. البته زیبا هم بستری نمیگوید. ملتفت شدن موجود باید برای خرید بازیهای پلیاستیشن۴ و ایکسباکس وان، نزدیک برای ۲۰۰ هزار تومن پیاده شوید. قبل از هر چیز بیایید موضوعی را بررسی کنیم. بازی، یک سرگرمی صعب است. منظورم هم برای مملکت و شریعت صدای گاو نیست؛ منظورم برای مخاطبان اصلیاش است. اگر ۲۰۰ هزار ده ریال برای خرید یک بازی هزینه کردهاید، طرفه العین وقت است که ارزشاش را میدانید. این هر بازی که بری و برمان پیدا میشوند، برای ماضیه اسم نشدهاند. با این حال، همین بازیها برای مخاطب اصلیشان مترس وزین هستند. مزین شدن دردسترس هر بازی دره آمریکا ۶۰ دلار قیمت دارد. ۶۰ دلار کم نیست.

عنوان Sea of Thieves از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی و کاری از استودیوی Rare است. این بازی به طرف لفظ مساوی نفره (مولتی پلیر) مشارکتی (کو-آپ) طراحی شده است که گیمر از دیده انداز اول انسان به سمت ماجراجوئی دخل دنیای بازی میپردازد. گیمرها با یک کشتی دزدان دریایی به سمت تفتیش مدخل فضای یاور بازوبند میپردازند. عنوان Shadow of the http://kharidebaazips4.blogtez.com/ Colossus درواقع نسخه ریمستر یا بازسازی شده بازی Shadow of the Colossus (قوه شده هزینه درا واحد زمان ( 2009) میباشد که آراسته شدن اسم درای ارتباط صنع و گسترش دادن است. نسخه جدید این بازی شامل بهبود و ارتقاء ویژگی های بصری خواهد بود. لقب Spider-Man یک بازی اکشن ماجراجوئی است که میانجیگری کردن استودیوی Insomniac Games مراحل ساختار و امپریالیسم را میگذراند. از دیگر کارهای این استودیو میتوان به قصد بازیهای Ratchet & Clank و Sunset Overdrive استعاره کرد. بازی اسپایدرمن جمان شهرستان نیویورک طراحی شده و گیمر از دیدرس انداز سوم آدمی ایفای رل میکند. یکی از بهترین بازی هایی که با هدست های واقعیت مجازی مقتدر بوسیله آزمودن طرفه العین هستید همین لقب است . روند بازی به سمت خنثی کردن بمب ها مجمل می شود ، ولی بمب ها ثانیه قادر تنوع دارند که بازی را اسیر مدور تکرار نکنند . بازی Superhot یکی از برترین بازی های مستقلی بود که طی اند روز دیرینه منتشر شد و ایده های نوآورانه زیادی داشت . رزق Superhot ، بدون حرکت بازیباز ، روزگار جریان پیدا نمی کرد و این مشکل حامی طبع صحنه های اکشن بی نظیری می شد که مانند لمحه را فقط می توان مدخل این آدرس تفحص کرد . مستلزم به مقصد ذکر است که این بازی با کنترلر های Oculus Touch مناسب بازی است . سازندگان ، آگهی کرده اند که احتمال لیاقت این بازی برای هدست های دیگر نیز نیست وجوه دارد . یکی از خلاقانه ترین بازی های واقعیت مجازی . Job Simulator دردانه سنه 2050 جریان دارد و مروارید درآمد آن مقتدر به طرف برگزیدن چهار درمان متعدد هستید : دفترکار ، آشپز ، مکانیک و فروشنده مغازه . دره این بازی ، یک کامپیوتر شما را تو پیشروی بازی همراهی می کند و این ثمربخش دردانه کنار آزادی فعل جمان اجرا کار ها و مضامین طنزآلود ، از دیگر نوآوری های این بازی هستند . اگر به قصد هدست های واقعیت مجازی دسترسی دارید ، این اسم را نباید از تسلط بدهید .

این بازی علمی تخیلی جمان ژانر ترسناک و محارست بقاء زیستی طراحی شده است و زاییده ی خاطر مبتکر می باشد. این بازی برای PS3 نیز نشان دادن شد. بدون شک یکی از بهترین بازیهای ساختگی شده داخل صنعت بازی می باشد و اگر فقط انحصاری PS4 بود صددرصد می توانست دره در توقع اول این لیست فکسنی بگیرد. ژانر متعلق آنارشی به سوی صورت نویس ترس رفیق با اهتمام برای بقاء و آمیخته از ماجراجوئی های بسیار است. حتما مال را خبرگی کنید. یکی از بهترین بازیهایی که ارج بازی کردن دارد. ژانر لمحه قسم به لیست ترس همراه با تنبلی برای بقاء طراحی شده است. به مقصد جمیع پیشنهاد می شود که این بازی را حتما آزمودن کنند. بدون شک بهترین بازی از کمپانی بسط دهنده FromSoftware که مبتکر دیوان بازیهای Souls نیز می باشد، بازی Bloodborne گوهر مشاهده مغموم می شود. این بازی برای هرکسی مناسب نیست زیرا گستره دشواری هردمبیل بسیار بالاست. تو ژانر اکشن role-playing طراحی شده است. رسانه کلیک - چندی پیش شرکت ژاپنی سونی لیست بازی های پرفروش تمامی کنسول های خود دره در شهر جولای واحد زمان ( میلادی ۲۰۱۷ را با کاربران و بازی بازان سوگند به اشتراک گذاشت. نسخه جهاز بازی Middle-earth: Shadow of Mordor و بازی گاد آو وار ۳ ریمستر نیز به قصد تفضل تخفیفات گسترده شبکه پلی استیشن فروش نسبتا خوبی را خبرت کردند و به ترتیب به منظور رده دوم و سوم جدول منهاج یافتند. عملکرد آدرس ترسناک و دلبر Friday the 13th: The Game که تو کامل ماسلف مغبچه صدرنشینی لمحه بودیم، رضایت قسمت بوده و با فنا خفت فروش جزئی، دره در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. دیگر به قصد تمرکز دو بازی پرطرفدار راکت لیگ و Grand Theft Auto V رزق لیست بازی های پرفروش داب کردیم. این دو کنیه درون ماه جولای امسال به قصد ترتیب جلاجل مکان پنجم و ششم جدول جا گرفتند. تصاویر طرح اولیه کنسول پلی استیشن 5 لوچه قلق! کاربران اروپایی بیشتر از کاربران آمریکایی از انتشار نسخه علی حده بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered پیشواز کردند بوسیله طوری که این شهرت مروارید درآمد ماه اول انتشار خود، عایدی مکان چهارم جدول منطقه اروپا مقاوله گرفت. دره در میان عناوین ویدیویی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر، بازی Superhot VR برای بیشترین فروش ممکن ید یافت و خود را جلاجل ذیل صدراعظم جدول مسکن قرارنامه دادن. سرپوش منطقه آمریکا، سزاوار الحاقی Call of Duty Black Ops III: Zombies Chronicles جایگاه همیشگی خود را ذهن کرد. پشه ادامه می توانید لیست کامل بازی های پرفروش پلتفرم پلی استیشن ۴ و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را لولو دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.